REGULAMIN IV KONFERENCJI NAUKOWEJ
„AFAZJA ROZWOJOWA – DROGA PRZEZ
DIAGNOZĘ, TERAPIĘ I EDUKACJĘ
KU WYRÓWNANIU SZANS”

Niniejszy regulamin określa zasady i warunki
uczestnictwa w IV Konferencji Naukowej
„Afazja rozwojowa – droga przez diagnozę, terapię
i edukację ku wyrównaniu szans”

 
  1. Konferencja odbędzie się w dniu 26 października 2024 roku.
  2. Miejscem organizacji konferencji będzie aula SOSW nr 4 ul.Krzywickiego 20, 90-149 Łódź.
  3. Organizatorami Konferencji jest Stowarzyszenie Razem Rozkodujmy Afazję z siedzibą ul. Ibn Siny Awicenny 44/7, 52-405 Wrocław, NIP:9121904231, REGON: 367138091 (zwane dalej: „Organizatorem”) przy współpracy z SOSW nr 4 w Łodzi.
  4. W ramach Konferencji odbędą się prelekcje, seminarium, warsztaty oraz panele rodzicielskie, podczas których Uczestnicy poszerzą swoją dotychczasową wiedzę teoretyczną oraz praktyczną z zakresu diagnozy, terapii i edukacji dziecka z niedokształceniem mowy o typie afazji, a także będą mogli skorzystać z serwisu kawowego i obiadu.
  5. Program Konferencji jest dostępny na stronie https://konferencja2024-rra.syskonf.pl/program
Zasady uczestnictwa i warunki płatności:
  1. Uczestnikami Konferencji są pedagodzy, logopedzi, psycholodzy oraz inne osoby zainteresowane tematyką, które dokonały zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji oraz wniosły opłatę za Konferencję w odpowiednim terminie.
  2. Zgłoszenie uczestnictwa w Konferencji może zostać dokonane wyłącznie za pośrednictwem formularza rejestracyjnego, dostępnego na stronie internetowej https://konferencja2024-rra.syskonf.pl/rejestracja
  3. Placówki oświatowe publiczne  przed dokonaniem zgłoszenia  Uczestnika - poprzez formularz rejestracyjny, o którym mowa w punkcie 2 -  przesyłają zamówienie na adres  konferencja@rozkodujmyafazje.pl.
  4. Rejestracja użytkowników odbywa się na platformie www.syskonf.pl. Szczegółowy regulamin obsługi zgłoszeń na platformie syskonf.pl dostępny jest pod adresem: https://www.syskonf.pl/regulamin-serwisu/
  5. Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest wypełnienie i zapisanie formularza rejestracyjnego oraz wniesienie opłaty konferencyjnej w wysokości 310 PLN, na którą składają się koszty udziału w kwocie 300 PLN  i opłata rejestracyjna w kwocie 10 PLN.
  6. Uczestnik Konferencji otrzyma zaświadczenie oraz certyfikat (dotyczy wybranych warsztatów i seminarium) uczestnictwa w Konferencji po uiszczeniu opłaty dodatkowej w wysokości 50 PLN.
  7. Opłat, o których mowa w punkcie 5 i 6 należy dokonać na rachunek bankowy Organizatora za pośrednictwem platformy PayU. Organizatorzy nie przyjmują wpłat za udział w konferencji w formie gotówkowej, w tym  w trakcie konferencji.
  8. W przypadku nie wniesienia przez Uczestnika opłaty za Konferencję zgłoszenie uczestnictwa zostanie anulowane w ciągu 48 godzin od otrzymania formularza rejestracyjnego.
  9. Wszelkie koszty i wydatki związane z pobytem lub zakwaterowaniem Uczestników Konferencji pokrywane są przez Uczestników we własnym zakresie. Organizator zapewnia Uczestnikom serwis kawowy i obiad (pierogi).
  10. W przypadku nieobecności Uczestnika na Konferencji, uiszczona przez Uczestnika opłata nie podlega zwrotowi.
  11. Informacje dotyczące rachunku za udział w Konferencji zostaną wysłane  na adres e-mail podany przez Uczestnika przy rejestracji.
  12. Udział w warsztatach jest możliwy wyłącznie w sytuacji zapisania się na konkretny warsztat w trakcie rejestracji. W trakcie Konferencji nie będzie możliwości zmiany warsztatów.
  13. W każdej turze warsztatów i paneli można dokonać tylko 1 wyboru, z zastrzeżeniem punktu 13.
  14. Uczestnik, który dokona rejestracji na semininarium nie może dokonać zgłoszenia na warsztaty.
  15. Liczba miejsc na seminarium, warsztaty i panele jest ograniczona. Sam fakt wypełnienia formularza rejestracyjnego nie jest równoznaczny z rezerwacją miejsca, decyduje kolejność wpłat.
  16. Uczestnik konferencji zobowiązuje się do okazania, przed wejściem na konferencję, biletu z kodem QR.
Postanowienia końcowe:
  1. Certyfikaty będą wydawane Uczestnikom po II turze warsztatów.
  2. Wykłady, seminarium, warsztaty oraz panele nie będą nagrywane.
  3. Prezentacje z konferencji nie będą wysyłane.
  4. W ciągu 3 dni po konferencji Uczestnikom zostanie przekazany link do materiału konferencyjnego, który będzie aktywny 14 dni.
  5. W przypadku, gdy Konferencja nie odbędzie się z przyczyn całkowicie i wyłącznie zależnych od Organizatora, Organizator zwróci Uczestnikom opłatę za Konferencję na wskazane przez nich numery rachunków bankowych.
  6. W przypadku, gdy Konferencja nie odbędzie się z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Organizatora, Uczestnikom nie przysługuje prawo do żądania zwrotu opłaty za Konferencję, odszkodowania lub do zwrotu jakichkolwiek opłat związanych z Uczestnictwem w Konferencji, bądź jakichkolwiek innych kosztów lub wydatków.
  7. W przypadku zdarzeń losowych i niezależnych  od wykładowcy/osoby prowadzącej warsztaty,  Organizator dokona zmiany wykładowy/osoby prowadzącej warsztaty oraz tematu.  Uczestnikom nie przysługuje  z tego tytułu prawo do żądania zwrotu opłaty za Konferencję, odszkodowania lub do zwrotu jakichkolwiek opłat związanych z Uczestnictwem w Konferencji bądź jakichkolwiek innych kosztów lub wydatków.
  8. Uczestnik Konferencji może odstąpić od umowy uczestnictwa w ciągu 14 dni od rejestracji bez podania przyczyny. Organizator zobowiązuje się do zwroty opłaty na rachunek bankowy wskazany przez Uczestnika, po potrąceniu opłaty rejestracyjnej w wysokości 10 PLN.
  9. Uczestnik ma prawo do wniesienia reklamacji na adres: konferencja@rozkodujmyafazje.pl. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 30 dni od daty otrzymania reklamacji. 
  10. We wszelkich sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
  11. Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu Uczestnictwa w Konferencji będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.
Dane osobowe:
  1. Organizator Konferencji zobowiązuje się, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, nie  udostępniać danych osobowych Uczestników nieuprawnionym osobom trzecim.
  2. Wszelkie dane osobowe podane przez Uczestnika w procesie rejestracji mają charakter informacji poufnych i będą służyć Organizatorowi wyłącznie do realizacji celów związanych z organizacją Konferencji, jak również do ewentualnej komunikacji pomiędzy Organizatorem a Uczestnikami Konferencji.
  3. Zasady przetwarzania danych osobowych Organizatorów, Użytkowników i Uczestników określa polityka prywatności dostępna na stronie www.syskonf.pl.
Inne postanowienia:
  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy Uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Konferencji.
  2. Każdy Uczestnik Konferencji ponosi pełną odpowiedzialność za dokonane przez siebie zniszczenia zarówno na terenie obiektów, w których odbywa się Konferencji, jak również w miejscu swojego zakwaterowania lub pobytu.
  3. Zgłoszenie uczestnictwa w Konferencji za pośrednictwem formularza rejestracyjnego jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaganych w procesie rejestracji przez Organizatora w celu organizacji Konferencji.
  4. Zgłoszenie uczestnictwa w Konferencji za pośrednictwem formularza rejestracyjnego jest równoznaczne z zobowiązaniem Uczestnika Konferencji do przestrzegania przepisów porządkowych obowiązujących w miejscu, w którym odbędzie się Konferencja.